Warunki organizacyjne

1. Określenie warunków współpracy

Spotkajmy się! Porozmawiamy. Opowiedz nam o swoim pomyśle, o lokalu, o kapitale, o twojej miejscowości, o swoim doświadczeniu i wiedzy. Zapytaj nas o produkty, marże i przewidywane dochody.

Wspólnie ułożymy biznes plan. Znajdziemy mocne i słabe strony twojego biznesu. Wskażemy tobie z uwzględnieniem lokalizacji szanse i zagrożenia, które mogą wystąpić w trakcie realizacji naszego projektu.

2. Podpisanie umowy franczyzowej

Podpisanie umowy franczyzowej to istotny element naszych wspólnych ustaleń. To kamień milowy, który warunkuje następne wspólne działania zmierzające do otwarcia salonu łazienkowego JETA.

Dzięki niej będzie nam łatwiej współpracować ze sobą. Każda umowa ustalana jest dla konkretnego salonu, bo każda lokalizacja jest inna i różne są upodobania oraz potrzeby potencjalnych klientów.

3. Budowa salonu łazienkowego

To budujemy. Zaczynamy od rozmów z producentami asortymentu, który ma znaleźć się w sprzedaży. Uwzględniamy to w naszym projekcie salonu. Zmiany, zmiany, akceptacja projektu i do dzieła.

Czas budowy salonu łazienkowego to około 1-2 miesięcy od momentu wejścia ekip budowlanych. Cały czas nadzorujemy prace i wprowadzamy ewentualne poprawki.

Tobie pozostaje określenie terminu otwarcia salonu.

4. Wsparcie i szkolenia

My budujemy – ty się szkolisz.

Potrzebujesz zobaczyć, jak wygląda proces sprzedażowy w naszych salonach – zapraszamy! Tydzień, a może dwa tygodnie jesteśmy do twojej dyspozycji. Obserwacja i doświadczenie praktyczne pomogą ci w obsłudze klienta we własnym biznesie.

Odpowiemy na każde twoje pytanie, dostarczymy wiedzy, a także materiałów, które będą pomocne w praktycznej obsłudze klienta detalicznego i inwestycyjnego.

Czego oczekujemy od przyszłego partnera franczyzowego:

podpisania umowy franczyzowej,

wpłaty początkowej na poczet wykonania salonu łazienkowego (wpłata zostanie w 100% przeznaczona na otwarcie salonu),

zobowiązanie się do zakupów towarów (płytki ceramiczne, armatura sanitarna), tylko i wyłącznie od grupy zakupowej JETA,

posiadanie długoletniego prawa do dysponowania przyszłym lokalem handlowym,

zarejestrowanie firmy,

zakupienie środka transportu do dostawy towaru dla klienta -  min. 3,5 T (ładowność optymalna),

zlecenie wykonania stanowiska kasowego według standardów JETA,

zakupienie: 

kasy fiskalnej,

komputera do sprzedaży, drukarki i innych urządzeń biurowych  potrzebnych do prowadzenia działalności handlowej,

programu sprzedażowo/magazynowego – (ze stałym dostępem do Internetu),

laptopa do obsługi CAD CECORA dla projektanta,