WSPARCIE MARKETINGOWE

WSPARCIE MARKETINGOWE

  • Spójny system identyfikacji wizualnej,
  • Ekspozycje produktowe (Stojaki na wykładziny, regały pod ekspozycje płytek, boksy łazienkowe, regały na chemie budowlane…),
  • udział w akcjach reklamowych (gazetki, radio, prasa, bilbordy),
  • reklama wizualna wewnętrzna (Ubiór pracownika, plakaty, roll-up(y), cenówki, szyldy, napisy …),
  • reklama wizualna zewnętrzna (bilbordy stojące, Neony świetlne, plandeki…),
  • spotkania z glazurnikami (pokazy, szkolenia, spotkania „grillowe”),
  • Baza architektów i osób projektujących wnętrza,

SZKOLENIA

GRUPA JETA przeprowadza szkolenia wraz ze swoimi parterami w sposób cykliczny. Wyróżniamy 2 typy szkoleń:

  1. Szkolenia z zakresu przygotowania nowych handlowców do otwarcia nowej placówki franczyzowej. Takie szkolenia prowadzone są od strony praktycznej w trakcie rzeczywistej obsługi klienta w już istniejących placówkach, pod okiem opiekuna. Szkolenia trwają od 2 tygodni do 1 miesiąca. Zakończone jest to zdobyciem wiedzy z zakresu przeprowadzenia klienta od projektu przez zamówienia a na usłudze kończąc. Przyszły handlowiec kończąc szkolenie zdobywa tytuł handlowca 1 stopnia.
  2. Szkolenia z zakresu bazy produktowej naszych parterów przeprowadzane cyklicznie i doraźnie.

Własny salon JETA – krok po kroku:

plan-02.jpg
View_05.jpg
View_05_.jpg
plan-04.jpg